Lütfen en az 3 karakterlik aranacak kelimeyi yazınız
  • 10
  • Şikâyetlerinizin ilgili birim tarafından doğru bir şekilde değerlendirilmesi ve hızlı bir daha şekilde çözümlenmesi için bu sayfadan Dicle EDAŞ çalışma alanı olan Dağıtım sistemine bağlantı, tesislerin devralınması, arıza, bakım- onarım, kesinti, voltaj düşüklüğü, sayaç değişim, kaçak ve usulsüz elektrik kullanımı tespiti konularını içeren şikâyetlerinizi yapmanız önemle rica olunur.

    Arıza bildirimleri ile kaçak usulsüz elektrik enerjisi kullanım ihbarlarını şahsen,
    444 8086 nolu telefon, www.dedas.com.tr internet aracılığıyla veya yazılı olarak yapabilirsiniz.

    İlgili EPDK mevzuatında özel olarak düzenlenen süreler saklı kalmak kaydıyla, tüketici hizmetleri merkezi 15 iş günü içinde başvurunuzu sonuçlandırılaraksonucu talebiniz doğrultusunda telefon, internet veya yazılı olarak tarafınıza cevabı bildirecektir. Bu sürede cevap verilmezse ya da verilen cevabın elektrik piyasası mevzuatına aykırı olduğunu düşünüyorsanız tüm bilgi ve belgelerle birlikte Enerji Piyasası Düzenleme kurumuna www.epdk.gov.tr internet sitesi aracılığıyla veya yazılı şekilde posta yoluyla başvurabilirsiniz.
    İSTEK-ÖNERİ-ŞİKAYET
    Ad Soyad
    :
    T.C Kimlik No
    :
    Telefon
    :
    E-Posta
    :
    Adres
    :
    Abonelik Türü
    :
    Abone Numarası
    :
    Bölge Seçiniz
    :
    Mesajınız
    :
    Geri Dönüş Yöntemi
    :
    Dosya Yükleme
    :
    * Kırmızı ile işaretlenmiş alanların doldurulması zorunludur.
    Copyright © DİCLE ELEKTRİK DAĞITIM A.Ş.
    Her hakkı saklıdır.